Klanten Primair Onderwijs - De Clercq en van Doorn
3523
page,page-id-3523,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Klanten Primair Onderwijs

“We zijn al een aantal jaar bezig om onze school ‘passend onderwijs-proof’ te maken. Elk jaar focussen we op één onderwerp, afgelopen jaar was dat begrijpend lezen.”   Sander Jue, Directeur basisschool De Voorhof, Vianen Kinderen passen nu verschillende leesstrategieën toe Afgelopen schooljaar investeerde basisschool......

“Van goed naar beter: met deze ambitie zijn we gestart met het traject. Het model Doordacht Lesgeven vergroot de betrokkenheid van leerlingen en het werkplezier bij leerkrachten. Het wordt bij dé standaard voor al onze lessen.” Marjon Smits, Ib’er basisschool De Opstap, IJsselstein Basisschool De......

“De kennis van Inge de Clercq is uitmuntend. Ze brengt haar kennis heel enthousiast over en geeft je de drive om er zelf ook direct mee aan de slag te gaan.” Nabila, interne coach en leerkracht basisschool Kaleidoskoop Ook ruimte voor twijfels De Utrechtse basisschool......

“De coöperatieve werkvormen zorgen ervoor dat de kinderen veel actiever zijn. Hun betrokkenheid is toegenomen en ze voelen zich meer eigenaar van de les.”   Marja Medemblik, leerkracht De Nieuwe Wereld (Purmerend) De Nieuwe Wereld in Purmerend is bezig om het rekenonderwijs ingrijpend te veranderen.......

“De leerkrachten zijn unaniem positief in hun oordeel over dit traject: hier hebben ze wat aan! Daardoor heeft het echt een vlucht genomen.” Wim de Roos, directeur De Nieuwe Wereld (Purmerend) Basisschool De Nieuwe Wereld uit Purmerend werkt sinds een klein jaar met het model......

“Leerkrachten geven nu anders les en bij alle vakken zijn de resultaten verbeterd. Op stichtingsniveau scoorden we bij de laatste meting op alle onderdelen bovengemiddeld!” Titia Verbeek, directeur Prins Clausschool (Linschoten) De Prins Clausschool in Linschoten is een klein jaar geleden begonnen met de implementatie......

“De afspraken over effectief leesonderwijs zijn vastgelegd in kwaliteitskaarten. Al vrij snel zagen de leerkrachten dat hun inspanningen effect hadden: de leesresultaten gingen omhoog.” Karin Wessel, taalcoördinator obs Vleuterweide (Vleuten) Basisschool Vleuterweide is in een aantal jaren explosief gegroeid. Toen duidelijk werd dat de resultaten......

“Op de Cito-toetsen begrijpend lezen scoren we al jarenlang onder het landelijk gemiddelde. Het team nam verschillende maatregelen om het tij te keren. Anne-Marie van Doorn werd ingeschakeld om de didactische vaardigheden te versterken.” Elvira Hoksbergen, Leerkracht groep 6, PCB De Ark, Vianen Eenheid in lesstructuur......